.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدارس بابلسر روبه فرسوده شدن هستند

فرماندار بابلسر با اشاره به موقعیت جغرافیایی، وجود جاذبه های گردشگری و توریستی این شهرستان که هر ساله بیشترین حجم مسافران و بیشترین ماندگاری گردشگران را در خود جای می دهد گفت: بسیاری از مدارس به دلیل اسکان مسافران در حال استهلاک هستند که نیاز است تدابیری برای آن اندیشیده شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید کریم سجادی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شعار سال گفت: برای تحقق این امر نیاز است تمام عزم خود را جزم تا به اهداف نهایی برسیم.

سجادی با اشارهبه  اهمیت دادن به علم و تولید علم در کشور افزود: ایران تنها به دلیل انرژی هسته‌ای برای غرب خطرناک نیست، بلکه هر نوع پیشرفت علمی ایران برای غرب و هم‌دستانش خطرناک است

وی با تاکید به رشد علمی و فناوری ایران اسلامی اظهار کرد: امروز پیشرفت های علمی و فناوری در ایران اسلامی موجب رعب و هراس دشمنان اسلام شده است و چنانچه خواهان پیشرفت بیشتر علم در کشور هستیم باید به علم آموزی اهمیت مضاعفی داده شود.

فرماندار بابلسر افزود: برای احداث مجتمع تفریحی فرهنگیان، قطعه زمینی  به مساحت  هفت هزار متر مربع تهیه و به وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شد که اقدام به احداث مجتمع آموزشی رفاهی کند.

وی با تأکید بر ضرورت ساخت این مجتمع عنوان کرد: وجود چنین مجتمعی با توجه به موقعیت این شهرستان ضروری است و باید احداث این مجتمع در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول تاکید کرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید سهم خود را در بحث اسکان مسافران مشخص کند .

فرماندار بابلسر با اشاره به مقام و جایگاه معلمان  نقش معلمان برای توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه را حیاتی دانست و  بر تکریم مقام معلمان تاکید کرد و گفت: معلمان مسئولان هدایت و نجات بشریت هستند.

نعمتی مدیر آموزش و پرورش سابق بابلسر  نیز با تبریک این ایام عید بعثت را سرآغاز تحول در زندگی بشری دانست و گفت: حضرت رسول(ص) با پیامبری خود جهل را از دنیا برچید و حیات اخلاق بشری را احیا کرد و مسلمانان به بالاترین سعادت و خوشبختی رسیدند.

این بازنشسته فرهنگی به خدمات 8ساله مدیریتی خود اشاره کرد و تاکید کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش بابلسر هیچگونه حاشیه و چالشی ندارد و جزء برترین های استان است.

نعمتی ارتقاء و گسترش مدارس شاهد، نیمه‌دولتی، تیزهوشان ،هیئت امنایی ، مدارس قرآنی  و درمانگاه فرهنگیان را از مهمترین عملکردهای مدیریتی خود عنوان کرد و یاد آور شد:  خواستیم با احداث و ارتقاء این مدارس بخش زیادی از تقاضاهای مردم را جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای مدرسه نرجس سابق شهرستان بابلسر وجود دارد، افزود: قدمت تاریخی این مدرسه بسیار زیاد است که سال‌های زیادی بلااستفاده رها شد و بارها مشکلات این مدرسه قدیمی را به آموزش و پرورش استان اعلام کردیم ولی اقدام اثرگذاری انجام نشد.

این بازنشسته فرهنگی با بیان اینکه این مدرسه از قدیمی‌ترین مدارس شهرستان بابلسر بوده و قدمت تاریخی زیادی دارد، افزود: در سال 86 میراث فرهنگی برای احیا و بازسازی این مدرسه اقداماتی را در دستور کار قرار داد ولی به دلیل اختلافی که بین میراث فرهنگی و آموزش و پرورش وجود دارد این مدرسه بلاتکلیف رها شده است.

مدیر جدید آموزش و پرورش بابلسر با اشاره به اهتمام خود بر ارتقای خدمت‌رسانی به مردم ؛ حفظ آرمان‌های شهدا و ادامه راه آنان را مهم‌ترین تکلیف نسل امروز در برابر شهدا دانست و عنوان داشت: یاد و نام شهدای فرهنگی همواره الهام بخش ما در فعالیت های آموزش و پرورش  استگفت :تمام ملت ایران مدیون خون هزاران شهیدی هستند که با تقدیم جان خود موجب عزتمندی کشور و استحکام نظام اسلامی شدند.

احمدرضا مهاجری نژاد  افزود: شهدا با  جانفشانی و شجاعت‌های بسیاری را در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند که امروز وظیفه ما است  که با خدمت رسانی به مردم امانتدار و پاسدار خون شهدا و شجاعت‌های رزمندگان اسلام باشیم.

وی بر لزوم توجه به منظومه فکری و معرفتی امام راحل و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد وگفت:  باید حوزه فکری امام و مقام معظم رهبری در موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، مدیریتی، اهداف نظام‌های اجتماعی و دیگر مسائل به حوزه‌ها  تبیین و مورد توجه قرار گیرد.
 
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ولی اله نعمتی ،  احمد رضا مهاجری نژاد به عنوان مدیر جدید اداره آموزش وپرورش بابلسر معرفی شد.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.